torsdag den 28. juni 2012

Også et fabelagtigt fund - vintage symønstre

 Uh, idag var altså en indbringende dag - først badedragterne nedenfor, og dernæst tænkte jeg jeg hellere måtte kigge i mønsterkassen og der nu liiiige skulle gemme sig en enkelt "STIL".
Og hvad fandt jeg?
Hele 6 stk af de gode gamle - dem jeg altid går efter. Skønne 70er og 60er - mønstre alle som én!!
Alle samlet - 6 stk for 25 kr - et fantastisk røverkøb
Nederdele fra Simplivity (UK) fra 1974
Sande 70er skjoerter - ren disco med stjerner und alles fra svenske "STIL"
Neue Mode - sen 70er/start 80er. Tror jeg har de støvler dér..
Sen 70er skjortekjole fra Burda
Fra svenske "STIL" - 60erne
Fra Simplicity (UK) 1971

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine mønstre. Jeg selv er på jagt efter simplicity 2591, håber en eller anden venlig sjæl vil lade mig kopiere sit mønster. Det er desværre udgået.

    SvarSlet
  2. Hejsa - tak for kommentaren.
    Ja, det er ikke lige sådan at få dem støvet op. Har du prøvet etsy?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...