mandag den 7. januar 2013

Yvonnes genbrugsservice - tips med kærlighed :-)

EN GENBRUGSSERVICE ER STARTET!!
Jeg var på genbrugsrundfart i Viborg her i starten af ugen. 
Der var så mange fine ting - pengene sad ikke så løst på mig som de af og til har gjort.
Og pladsmangel opstår jo hurtigt i skuffer, skabe, skure og stue ;-)
Men de gode tips synes jeg da liige jeg ville give videre til jer derude!
Noget, jeg har følt mange gange hvor jeg har været ude og snuse.

Så jeg starter hermed "Yvonnes Genbrugsservice" her og på facebook-siden! 
(lover at jeg nok skal få gjort noget mere ved den facebookside, den er ikke særligt spændende, jeg ved det godt - og nu kan jeg jo se at der begynder at dukke en del besøgende op på den)

Yvonnes Genbrugsservice bliver altså med gode tips til jer derude - såkaldet "akut-tips" når jeg har spottet noget jeg synes er guld - der mangler sådan en service synes jeg.
Vi er jo alle helt tossede med vintage/retro ting - hvorfor ikke dele det når man ser en skøn kjole man ikke kan passe, 4 sæt havestole (som herunder) som man ville elske at eje, men ikke har plads til i skuret, billeder man har mange af i forvejen, møbler til sommerhuset, blogshoppen osv osv..
Lad os dele glæden og de gode tips med hinanden - jeg håber I er med på den derude :-)

Byd endelig ind - også med tips til gode loppemarkeder, yndlingsgennere osv osv osv. så smider jeg det op her på siden - forhåbentlig kan vi sammen lave en stor og dejlig liste til alle Yvonner'ne derude :-)

Her mine tips fra uge 1 i Viborg:
4 stk skønne blomstrede havestole spottet i Røde Kors Genbrugscenter, Marks Stigs Vej 16 i Viborg
"Falske" flora danica'er - de er superflotte og detaljerede - perfekt til sommerhuset/budoiret!
Spottet i "Genbrugsland", Gl. Skivevej 89, Viborg.
Skøn kurvestol til en halvtreller i Røde Kors Genbrugscenter, Mark Stigs Vej 16, Viborg.
Skønne, skønne røde ruskinds 79/80er støvler i Kirkens Korshær "Genbrugsen" på farvervej 19, Viborg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...